FANDOM

Serious Sam Pierwsze Starcie - to pierwsza część serii przygód Serious Sama i gra FPS wydana na komputery osobiste i została stworzona przez Chorwacke studio Croteam i została wydana 22 marca i 10 maja 2001 roku na świecie i w Polsce.

Serious Sam 1 screen

Serious Sam pierwsze starcie

HistoriaEdytuj

Wszystko zaczeło się kiedy ludzkość osiągneła zaawansowany poziom techniki umożliwiającą podróże międzygwiezdne, w jednej z podróży napotkali wcielenie ostatniego ze starożytnych nieśmiertelnych Tah-Um , Mentala. Wcześniej Mental wybił całe cywilizacje dla zabawy i niedługo nadeszła kolei na Ziemię. Ziemianie póżniej znaleźli urządzenie zwane "Time Lock", czyli Zamek Czasu. (artefakt ten służy do przeniesienia się w przeszłość) pozostawiony przez wymarłą cywilizację - Syrian. Jedynie jedna osoba mogła użyć TimeLock`a i przenieść się w czasie, tą osobą okazał się Serious Sam, który użył tego starożytnego artefaktu i przeniósł się w czasie w pobliżu świątyni Hatshepsut w czasach starożytnego Egiptu.

RozgrywkaEdytuj

Gra została oparta na zaawansowanym silniku graficznym. W grze istnieje możliwość walki z ponad pięćdziesięcioma przeciwnikami w jednym starciu. Zastosowano trójwymiarowy dźwięk przestrzenny oraz dodano edytor poziomów gry, gra zawiera tryb gry wieloosobowej za pośrednictwem sieci lokalnej (LAN) lub Internetu.

Zostało stworzonych wiele potworów które służą Mentalowi i z którymi będzie trzeba walczyć. Parę ale potężnych broni które Sam będzie ich używał do walki ze stworami Mentala.

Dodane też sekrety ukryte na poziomach (które będziemy przechodzić) które dają dodatkowe życie czy też powód do śmiechu itd.

CiekawostkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki